Η iSquare διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας store.isquare.gr ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Ο πελάτης που χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα έχει την αποκλειστική ευθύνη του ελέγχου των τεχνικών πληροφοριών που παρέχονται και της καταλληλότητας των ειδών που παραγγέλλονται. Η iSquare δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ασυμβατότητες των παραγγελλομένων προϊόντων με άλλα προϊόντα.
Η iSquare αντιλαμβάνεται την άριστη ποιότητα των υπηρεσιών της και την ικανοποίηση των πελατών της ως τη μοναδική οδό προς την ανάπτυξη και για το λόγο αυτό εστιάζει στη συνεχή βελτίωση της λειτουργίας της και των παρεχομένων υπηρεσιών της. Τα παράπονα και οι υποδείξεις των πελατών παρέχουν στην εταιρεία πολύτιμη πληροφορία και αποτελούν τη βάση αναζήτησης και βελτίωσης ενδεχόμενων προβληματικών διαδικασιών. Εάν θέλετε να διατυπώσετε ένα παράπονο ή να κάνετε μία πρόταση βελτίωσης για το ηλεκτρονικό κατάστημα store.isquare.gr, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων & Υποδείξεων Βελτίωσης στο email [email protected].
Το www.isquare.gr/store χρησιμοποιεί "cookies", τα οποία είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στη συσκευή σας για τη συλλογή πληροφοριών ηλεκτρονικής δραστηριότητας, για να αποθηκεύσουν τις προτιμήσεις και τις ρυθμίσεις των χρηστών καθώς και για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης στο site. Τα Cookies αποστέλλονται από τη διαδικτυακή μας τοποθεσία και αποθηκεύονται στην ηλεκτρονική συσκευή των χρηστών. Απενεργοποιώντας τα Cookies ή κάνοντας ανάκληση της συγκατάθεσής τους οι χρήστες, συγκεκριμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας δεν θα είναι διαθέσιμες. Εφόσον χρησιμοποιούν οι χρήστες το www.isquare.gr αποδέχονται και συναινούν στα παραπάνω καθώς και στις Προϋποθέσεις, Όρους Χρήσης και Συναλλαγών που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της iSquare.
Η λειτουργία της επιλογής Ο Λογαριασμός μου σχετίζεται άμεσα με τη διαχείριση ή/και αποθήκευση στο Καλάθι Αγορών, τη διαχείριση, αποστολή και παρακολούθηση μίας παραγγελίας καθώς και τη συντήρηση του προφίλ σας. Μέσα από αυτήν την επιλογή μπορείτε να παρακολουθείτε:
Σε εναλλακτικό βήμα της ηλεκτρονικής παραγγελίας, συμπληρώνετε τον κωδικό του κουπονιού με λατινικούς χαρακτήρες και έχετε αυτόματα την έκπτωση του κουπονιού. Στη συνέχεια, ολοκληρώνετε κανονικά την παραγγελία σας. Η αξία του κουπονιού αφαιρείται από την συνολική αξία του προϊόντος (η οποία περιλαμβάνει ΦΠΑ), ισχύει για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα store.isquare.gr μόνο για το συγκεκριμένο προϊόν και έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με άλλη προσφορά ή έκπτωση.
Για την εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επιλέξετε την πληρωμή των αγορών σας με:
Στις περιπτώσεις που για την πληρωμή έχει επιλεγεί η χρήση πιστωτικής κάρτας, η παράδοση των παραγγελιών γίνεται μόνο στον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας με την επίδειξη της κάρτας και της αστυνομικής του ταυτότητας. Παραγγελίες με πληρωμή δια πιστωτικής κάρτας δεν παραδίδονται σε τρίτο πρόσωπο. Για την παράδοση των προϊόντων μπορεί να ζητηθεί φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας του κατόχου της πιστωτικής κάρτας.
Σύμφωνα με το Φορολογικό Νόμο 3842/2010 άρθρο 20 § 3 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας τριών χιλίων (3.000) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πωλήσεις αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, μέσω τράπεζας , με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες ή μέσω τραπεζικού λογαριασμού και με επιταγές. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά. Οι τράπεζες δεν επιτρέπεται να χρεώνουν αμοιβές για την κατάθεση των ποσών αυτών σε τραπεζικούς λογαριασμούς.» Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 3.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται είτε μέσω πιστωτικής κάρτας είτε με κατάθεση σε λογαριασμό. Το κατώτερο όριο συναλλαγής από 27/12/2016 θα είναι πεντακόσια (500) ευρώ.
Για την εξυπηρέτησή σας, η αποστολή της παραγγελίας σας στο χώρο σας πραγματοποιείται συνήθως από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ACS. Παραγγελίες που καταχωρούνται στο store.isquare.gr τις εργάσιμες ημέρες μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι και είναι παραδοτέες στην Αθήνα, παραδίδονται κατά κανόνα, εφ’ όσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, εντός 48-72 ωρών (αλλιώς εντός των επομένων 2-3 εργασίμων ημερών). Για τις υπόλοιπες περιοχές και εφ’ όσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως της απόστασης και μπορεί να φθάσει τις 4-5 εργάσιμες ημέρες. Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερος. Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα. Αν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο 2119997524 και ζητήστε την παράδοση αυτών, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας. Οι παραδόσεις γίνονται εργάσιμες ημέρες και ώρες, από Δευτέρα έως Παρασκευή από 9.00 έως 19.00. Παραδόσεις δεν γίνονται τα Σάββατα, τις αργίες και τις ημέρες που η κεντρική μας αποθήκη είναι κλειστή για λόγους απογραφής. Για παραγγελίες προϊόντων που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παράδοσης αυτών.
Στις συσκευασίες των προϊόντων που αγοράζετε από το store.isquare.gr περιλαμβάνονται έντυπα εγγύησης του κατασκευαστή στην ελληνική γλώσσα με το κατά νόμο περιεχόμενο. Στα προϊόντα Apple η εγγύηση είναι ένα (1) έτος. H διετής εγγύηση καλύπτεται το πρώτο έτος από τον κατασκευαστή και το δεύτερο έτος από την Εταιρεία. Η διετής εγγύηση αφορά φυσικά πρόσωπα που λαμβάνουν απόδειξη λιανικής αγοράς.
Για πληροφορίες και παραγγελίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2119997555 κατά τις ώρες λειτουργίας μας, από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00 (εκτός αργιών) ή να στείλετε e-mail στο Τμήμα Πωλήσεων [email protected]
Για τεχνική εξυπηρέτηση μετά την πώληση μπορείτε να επικοινωνήσετε με οποιοδήποτε από τα εξουσιοδοτημένα κέντρα service, τα οποία μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ. Αν έχετε αγοράσει προϊόν Apple και δεν έχουν περάσει οι πρώτες 90 ημέρες ή έχετε επέκταση τριετούς κάλυψης (Apple Protection Plan), τότε επικοινωνήστε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Apple στο Τηλέφωνο 0080044145417 στην Ελληνική γλώσσα
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του, χωρίς χρέωση μεταφορικών, στη διεύθυνση της εταιρείας μας που αναφέρεται παραπάνω.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), η επιστροφή του γίνεται με βάση την πολιτική DOA που ισχύει για κάθε κατασκευαστή, χωρίς χρέωση μεταφορικών. Κάποιοι κατασκευαστές δεν παρέχουν πολιτική DOA. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον πάροχο της εγγύησης, τα στοιχεία επικοινωνίας με τον πάροχο, την πολιτική επιστροφής DOA και την διάρκεια ισχύος της πολιτικής DOA επικοινωνήστε απ’ ευθείας με τον κάθε κατασκευαστή.
Σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη για την αγορά κάποιου προϊόντος(μεταμέλεια), μπορείτε να το επιστρέψετε στην διεύθυνση της εταιρείας μας που αναφέρεται παραπάνω εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του, επιβαρυνόμενοι τα έξοδα της επιστροφής του. Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εφ’ όσον αυτό βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και στην πλήρη αυθεντική του συσκευασία και συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του (απόδειξη, τιμολόγιο κλπ.). Επιστροφές προϊόντων, τα οποία δεν είναι στην αρχική τους καινούργια κατάσταση, με όλα τα εγχειρίδια και παρελκόμενα , τα κουτιά συσκευασίας με όλο τους το προστατευτικό υλικό χωρίς σημάδια και φθορές, δεν γίνονται δεκτές.
Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτές επιστροφές πακέτων λογισμικού, το περιτύλιγμα σφράγισης των οποίων έχει ανοιχθεί. Ομοίως δεν γίνονται δεκτές επιστροφές μνήμης, το περιτύλιγμα των οποίων έχει ανοιχθεί. Aν έχετε την παραμικρή αμφιβολία για την αποδοχή του προϊόντος που παραλάβατε, μην καταστρέψετε τις προστατευτικές μεμβράνες και τα πλαστικά περιβλήματα, γιατί θα καταστήσετε αδύνατη την επιστροφή του. Δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής προϊόντων που παράγονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας του πελάτη ("build-to-order"), δεδομένου ότι η παραγγελία αυτή αφορά σε σύμβαση έργου και όχι σε σύμβαση πώλησης. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με το αρμόδιο Τμήμα στο τηλέφωνο 2119997524.