ΟΛΑ ΜΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ
iSquare Store Authorised Distributor for Greece & Cyprus
0

Καλάθι

100% Ασφαλές Συναλλαγές
0
isquare

Όροι Χρήσης

Τελευταία ενημέρωση: 06/09/02023
Καλώς ήρθατε στο store.isquare.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα της iSquare Α.Ε.

ISQuare

Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών

Διεύθυνση:
Αλεξάνδρου Πάντου 27, Καλλιθέα
Α.Φ.Μ.:
998182242
Δ.Ο.Υ.:
Μεγάλων Επιχειρήσεων
Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η.:
121788301000
A

Γενικοί Όροι

Σύστημα Πωλήσεων
Oι συναλλαγές μέσω του Διαδικτύου και χωρίς την φυσική επαφή των συναλλασσομένων αποτελούν από την φύση τους (με βάση τα σημερινά νομικά και τεχνικά δεδομένα) μία πρόκληση και για τα δύο μέρη. Απαιτείται αμοιβαία εμπιστοσύνη σε υψηλό βαθμό και διάθεση για επίλυση των οποιονδήποτε δυσκολιών ανακύψουν κατά την συναλλαγή με καλή πίστη.
Όροι Χρήσης της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος της iSquare
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους που αφορούν στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της iSquare προς όλους εσάς τους επισκέπτες της παρούσας ιστοσελίδας (στο εξής «Ιστοσελίδα») και αντίστροφα. Η επίσκεψη και χρήση της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρακάτω όρων. Ο χρήστης που τοποθετεί παραγγελία προς το ηλεκτρονικό κατάστημα θεωρείται ότι αποδέχεται ανεπιφύλακτα όλους τους παρακάτω όρους.
Περιεχόμενο Ιστοσελίδας

Η iSquare διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας store.isquare.gr ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Ο πελάτης που χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα έχει την αποκλειστική ευθύνη του ελέγχου των τεχνικών πληροφοριών που παρέχονται και της καταλληλότητας των ειδών που παραγγέλλονται. Η iSquare δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ασυμβατότητες των παραγγελλομένων προϊόντων με άλλα προϊόντα.

Αλλαγή Όρων
H iSquare διατηρεί το δικαίωμα μονομερούς αλλαγής των όρων του παρόντος εντύπου και σε περίπτωση αλλαγής οφείλει να ενημερώσει τους χρήστες μέσα από τις σελίδες του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Με την ενημέρωση αυτή όλες οι παραγγελίες που ακολουθούν διέπονται από τους νέους όρους.
Συνδέσεις με άλλες ιστοσελίδες (LINKS)
Η ιστοσελίδα περιέχει συνδέσεις με ιστοσελίδες τρίτων (links). Η παροχή των links από την iSquare δεν συνεπάγεται έγκριση του περιεχομένου αυτών. Επίσης η iSquare δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη σχετικά με τη διαθεσιμότητα ή με το περιεχόμενο των ιστοσελίδων αυτών ή για τυχόν ζημία ή τραυματισμό συνεπεία της χρήσης του περιεχομένου αυτών. Τα links παρέχονται προς διευκόλυνση των χρηστών. Οι χρήστες επισκέπτονται τις ιστοσελίδες αυτές με αποκλειστικά δική τους ευθύνη.
Ευθύνη Χρήστη
Ο Πελάτης δηλώνει ότι όλες οι πληροφορίες που παρέχονται από αυτόν κατά τη χρήση της ιστοσελίδας είναι ακριβείς. Η χρήση της ιστοσελίδας γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του επισκέπτη- πελάτη. Η iSquare δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε κακόβουλη επέμβαση τρίτων. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας δεσμεύονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν την παρούσα ιστοσελίδα με τρόπο που δύναται να προκαλέσει ή προκαλεί οποιαδήποτε βλάβη στην iSquare ή σε τρίτους. Ο Πελάτης ευθύνεται για κάθε ζημία της iSquare ή θυγατρικών της ή συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από την κακόβουλη ή παράνομη χρήση της παρούσας ιστοσελίδας και του λογαριασμού του Πελάτη από τον ίδιο ή από μη εξουσιοδοτημένα από αυτόν άτομα.
Περιορισμός Ευθύνης
Η iSquare ουδεμία ευθύνη φέρει για άμεση ή έμμεση, θετική ή αποθετική ζημία, που μπορεί να προκύψει σε οποιονδήποτε από την έλλειψη ικανότητας χρήσης της ιστοσελίδας ή από παράνομη ή κακόβουλη χρήση αυτής ή από τυχόν σφάλματα, διακοπές, ελαττώματα ή καθυστερήσεις στη λειτουργία της ιστοσελίδας ή στη διαβίβαση μέσω αυτής πληροφοριών στο διαδίκτυο. Δεν φέρει επίσης ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία εξ αιτίας καθυστέρησης εκτέλεσης ή μη εκτέλεσης παραγγελιών για οποιαδήποτε αιτία. Η iSquare δεν ευθύνεται επίσης σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας προϊόντων ή και για τυχόν μηχανογραφικά, τεχνικά, τυπογραφικά ή ορθογραφικά λάθη στις τιμές ή στα χαρακτηριστικά των προϊόντων, δεδομένου του τεράστιου όγκου πληροφόρησης στο ηλεκτρονικό κατάστημά της σε συνδυασμό με το γεγονός ότι καταβάλλεται κάθε προσπάθεια και γίνεται συστηματικός έλεγχος για την αποφυγή τέτοιων λαθών.
Πνευματικά Δικαιώματα
Η iSquare αποτελεί τον μοναδικό και αποκλειστικό δικαιούχο όλων των πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου και της διάρθρωσης της ιστοσελίδας εκτός όπου αναφέρεται διαφορετικά, τα δε δικαιώματά της αυτά προστατεύονται από το νόμο.
Παράπονα

Η iSquare αντιλαμβάνεται την άριστη ποιότητα των υπηρεσιών της και την ικανοποίηση των πελατών της ως τη μοναδική οδό προς την ανάπτυξη και για το λόγο αυτό εστιάζει στη συνεχή βελτίωση της λειτουργίας της και των παρεχομένων υπηρεσιών της. Τα παράπονα και οι υποδείξεις των πελατών παρέχουν στην εταιρεία πολύτιμη πληροφορία και αποτελούν τη βάση αναζήτησης και βελτίωσης ενδεχόμενων προβληματικών διαδικασιών. Εάν θέλετε να διατυπώσετε ένα παράπονο ή να κάνετε μία πρόταση βελτίωσης για το ηλεκτρονικό κατάστημα store.isquare.gr, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων & Υποδείξεων Βελτίωσης στο email [email protected].

Αρμόδια Δικαστήρια – Ισχύον Δίκαιο
Kάθε πελάτης που συναλλάσσεται με το ηλεκτρονικό κατάστημα της iSquare αναγνωρίζει με την αίτηση ανοίγματος λογαριασμού του τα Δικαστήρια της Aθήνας ως αποκλειστικά αρμόδια για την επίλυση κάθε διαφοράς που τυχόν προκύψει από τις συναλλαγές του, ανεξάρτητα από την έδρα του ή τον τόπο παράδοσης παραγγελθέντων προϊόντων. Οι συναλλαγές με το ηλεκτρονικό κατάστημα της iSquare διέπονται από το ελληνικό δίκαιο.
B

Cookies

Το www.isquare.gr/store χρησιμοποιεί "cookies", τα οποία είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στη συσκευή σας για τη συλλογή πληροφοριών ηλεκτρονικής δραστηριότητας, για να αποθηκεύσουν τις προτιμήσεις και τις ρυθμίσεις των χρηστών καθώς και για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης στο site. Τα Cookies αποστέλλονται από τη διαδικτυακή μας τοποθεσία και αποθηκεύονται στην ηλεκτρονική συσκευή των χρηστών. Απενεργοποιώντας τα Cookies ή κάνοντας ανάκληση της συγκατάθεσής τους οι χρήστες, συγκεκριμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας δεν θα είναι διαθέσιμες. Εφόσον χρησιμοποιούν οι χρήστες το www.isquare.gr αποδέχονται και συναινούν στα παραπάνω καθώς και στις Προϋποθέσεις, Όρους Χρήσης και Συναλλαγών που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της iSquare.

Γ

Παραγγελίες - Πωλήσεις - Τρόποι Πληρωμής - Τεχνική Υποστήριξη – Επιστροφές Προϊόντων

Ο Λογαριασμός μου

Η λειτουργία της επιλογής Ο Λογαριασμός μου σχετίζεται άμεσα με τη διαχείριση ή/και αποθήκευση στο Καλάθι Αγορών, τη διαχείριση, αποστολή και παρακολούθηση μίας παραγγελίας καθώς και τη συντήρηση του προφίλ σας. Μέσα από αυτήν την επιλογή μπορείτε να παρακολουθείτε:

  • το Ιστορικό των Παραγγελιών σας.
    Οι παραγγελίες διακρίνονται σε Εκκρεμείς Παραγγελίες (παραγγελίες που δεν έχουν ακόμη ετοιμαστεί για αποστολή), σε Παραγγελίες προς Επεξεργασία (συγκέντρωση των προϊόντων & δημιουργία τιμολογίου) και σε Ολοκληρωμένες Παραγγελίες (παραγγελίες που έχουν τιμολογηθεί & έχουν αποσταλεί).
  • τη Διαχείριση ή/και Αποθήκευση στο Καλάθι Αγορών.
    Μπορείτε να επεξεργαστείτε το Καλάθι Αγορών και να αλλάξετε τα προϊόντα της παραγγελίας και την ποσότητά τους. Μπορείτε επίσης να αποθηκεύσετε προϊόντα στα Αγαπημένα σας και στη συνέχεια να επιλέξετε μέρος ή και όλα εξ'αυτών για προσθήκη στο Καλάθι Αγορών και ολοκλήρωση της παραγγελίας.
  • τη Συμπλήρωση του Προφίλ σας
    Συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας, ουσιαστικά ανοίγεται ένας δίαυλος επικοινωνίας με εμάς, για να κατανοήσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας και να ανταποκριθούμε ανάλογα ώστε να τις ικανοποιήσουμε. Ουσιαστικά μας ενημερώνετε για τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις σας και τον τρόπο που θα θέλατε να επικοινωνούμε και εμείς πράττουμε ανάλογα. Οι πωλητές μας θα συστήσουν προϊόντα ειδικά για εσάς. Με την είσοδο σας στο κατάστημα, δηλώνοντας το e-mail και τον κωδικό σας, αμέσως θα προβάλλονται συστάσεις ειδικά για εσάς.
Τρόποι Παραγγελίας
Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.
Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση Παραγγελιών
Οι παραγγελίες σας αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά και μπορείτε, όταν το επιθυμείτε, να κάνετε προβολή της παραγγελίας σας, να δείτε την κατάστασή της (Εκκρεμεί, Γίνεται επεξεργασία, Ολοκληρωμένη) ή να δημιουργήσετε νέα παραγγελία.
Αγορές με χρήση Εκπτωτικού Κουπονιού
  1. Το εκπτωτικό κουπόνι δίνεται αποκλειστικά και μόνο από την iSquare και είναι ένα εκπτωτικό κουπόνι που δίνεται ως προσφορά με την αγορά κάποιου προϊόντος από το ηλεκτρονικό κατάστημα της iSquare.
  2. Το εκπτωτικό κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για αγορές προϊόντων, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.isquare.gr/store και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
  3. Η επιλογή των εκάστοτε διατιθέμενων με έκπτωση προϊόντων καθώς και το ποσό έκπτωσης αυτών εναπόκεινται στην απόλυτη κρίση της iSquare. Η iSquare δύναται να αλλάζει οποτεδήποτε καθ΄ όλη την διάρκεια ισχύος του κουπονιού τα προϊόντα που θα διαθέτει με έκπτωση καθώς και το ύψος της παρεχόμενης σε αυτά έκπτωσης. Η iSquare ουδεμία ευθύνη φέρει εκ της αλλαγής των παρεχόμενων με έκπτωση προϊόντων.
  4. Η iSquare εκπληρώνει τις παραγγελίες με βάση τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και μέχρις εξαντλήσεως των αποθεμάτων σύμφωνα με τους γενικούς όρους που ισχύουν για τις πωλήσεις από το διαδικτυακό κατάστημα.
Οδηγίες για Αγορές με χρήση Εκπτωτικού Κουπονιού

Σε εναλλακτικό βήμα της ηλεκτρονικής παραγγελίας, συμπληρώνετε τον κωδικό του κουπονιού με λατινικούς χαρακτήρες και έχετε αυτόματα την έκπτωση του κουπονιού. Στη συνέχεια, ολοκληρώνετε κανονικά την παραγγελία σας. Η αξία του κουπονιού αφαιρείται από την συνολική αξία του προϊόντος (η οποία περιλαμβάνει ΦΠΑ), ισχύει για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα store.isquare.gr μόνο για το συγκεκριμένο προϊόν και έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με άλλη προσφορά ή έκπτωση.

Τρόποι Πληρωμής

Για την εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επιλέξετε την πληρωμή των αγορών σας με:

  • Πληρωμή μέσω τραπεζικού λογαριασμού:
    Η υπηρεσία αυτή παρέχεται δωρεάν
  • Αντικαταβολή:
    Η υπηρεσία της αντικαταβολής παρέχεται δωρεάν.
  • Χρήση πιστωτικής κάρτας:
    Στην περίπτωση αυτή πληρώνετε με την πιστωτική σας κάρτα. Δεκτές γίνονται οι κάρτες Visa, Visa electron, Mastercard. Με την επιλογή αυτή σας παρέχεται επιπλέον η δυνατότητα εξόφλησης του ποσού με έως 12 άτοκες δόσεις για παραγγελίες συνολικής αξίας 150€ και άνω. Για παραγγελίες κάτω των 150€, δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης του ποσού μόνο σε 1 δόση. Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της πωλήτριας εταιρείας. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας γίνεται ταυτόχρονα με την τοποθέτηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Στις περιπτώσεις που για την πληρωμή έχει επιλεγεί η χρήση πιστωτικής κάρτας, η παράδοση των παραγγελιών γίνεται μόνο στον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας με την επίδειξη της κάρτας και της αστυνομικής του ταυτότητας. Παραγγελίες με πληρωμή δια πιστωτικής κάρτας δεν παραδίδονται σε τρίτο πρόσωπο. Για την παράδοση των προϊόντων μπορεί να ζητηθεί φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας του κατόχου της πιστωτικής κάρτας.

Σύμφωνα με το Φορολογικό Νόμο 3842/2010 άρθρο 20 § 3 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας τριών χιλίων (3.000) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πωλήσεις αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, μέσω τράπεζας , με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες ή μέσω τραπεζικού λογαριασμού και με επιταγές. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά. Οι τράπεζες δεν επιτρέπεται να χρεώνουν αμοιβές για την κατάθεση των ποσών αυτών σε τραπεζικούς λογαριασμούς.» Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 3.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται είτε μέσω πιστωτικής κάρτας είτε με κατάθεση σε λογαριασμό. Το κατώτερο όριο συναλλαγής από 27/12/2016 θα είναι πεντακόσια (500) ευρώ.

Τιμές
H iSquare καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε οι τιμές του ηλεκτρονικού της καταστήματος να είναι ανταγωνιστικές και συμφέρουσες για τον πελάτη. Oι αναφερόμενες τιμές επιβαρύνονται με έξοδα μεταφορικών όπως ορίζονται παρακάτω και περιλαμβάνουν φόρο προστιθέμενης αξίας (ΦΠA) 24%, ποσά που υπολογίζονται αυτόματα και προστίθενται στο κάτω μέρος μιας παραγγελίας. Oι αναγραφόμενες τιμές εμπεριέχουν αμοιβή 6% πνευματικών δημιουργών κλπ. του άρθρου 18 παρ. 3 του Nόμου 2121/1993 στα προϊόντα που προβλέπονται από τον νόμο. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, δίχως κάποια ιδιαίτερη ένδειξη που να δικαιολογεί αυτή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν παραγγείλετε το προϊόν.
Παραστατικά
Για κάθε πώληση η iSquare εκδίδει το κατάλληλο και απαιτούμενο από τον νόμο παραστατικό. Tο είδος του παραστατικού καθορίζεται από το αν ο πελάτης είναι νομικό ή φυσικό πρόσωπο και για τα φυσικά πρόσωπα ανάλογα με το αν έχει ανοίξει τον λογαριασμό του σαν επαγγελματίας ή ιδιώτης.
Τρόποι Αποστολής και Χρόνος παράδοσης των προϊόντων

Για την εξυπηρέτησή σας, η αποστολή της παραγγελίας σας στο χώρο σας πραγματοποιείται συνήθως από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ACS. Παραγγελίες που καταχωρούνται στο store.isquare.gr τις εργάσιμες ημέρες μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι και είναι παραδοτέες στην Αθήνα, παραδίδονται κατά κανόνα, εφ’ όσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, εντός 48-72 ωρών (αλλιώς εντός των επομένων 2-3 εργασίμων ημερών). Για τις υπόλοιπες περιοχές και εφ’ όσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως της απόστασης και μπορεί να φθάσει τις 4-5 εργάσιμες ημέρες. Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερος. Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα. Αν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο 2119997524 και ζητήστε την παράδοση αυτών, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας. Οι παραδόσεις γίνονται εργάσιμες ημέρες και ώρες, από Δευτέρα έως Παρασκευή από 9.00 έως 19.00. Παραδόσεις δεν γίνονται τα Σάββατα, τις αργίες και τις ημέρες που η κεντρική μας αποθήκη είναι κλειστή για λόγους απογραφής. Για παραγγελίες προϊόντων που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παράδοσης αυτών.

Δαπάνη Μεταφορικών για Ελλάδα
Η αποστολή παραγγελιών άνω των 95 € γίνεται χωρίς επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς για όλους τους προορισμούς του βασικού δικτύου της ACS. Παραγγελίες με προορισμούς εκτός του βασικού δικτύου της ACS (που χαρακτηρίζονται ως απομακρυσμένοι προορισμοί) επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής, το ακριβές ύψος των οποίων θα σας ανακοινωθεί κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Παραγγελίες κάτω των 95 € επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής, το ύψος των οποίων προσδιορίζεται με ακρίβεια κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας, είναι δε κατ’ ελάχιστο 3 € για αποστολές στις περιοχές Αθηνών, Πειραιώς & Θεσσαλονίκης και 7€ για τις υπόλοιπες περιοχές εντός Ελλάδας.
Δαπάνη Μεταφορικών για Κύπρο
Το ακριβές κόστος αποστολής για την Κύπρο υπολογίζεται αυτόματα από το δικτυακό τόπο. Για να δείτε τα έξοδα αποστολής πριν από την αγορά, απλά προσθέστε τα απαιτούμενα στοιχεία στο καλάθι σας, συμπληρώστε τα στοιχεία χρέωσης και στην συνέχεια επιλέξτε την διεύθυνση αποστολής.
Εγγυήσεις

Στις συσκευασίες των προϊόντων που αγοράζετε από το store.isquare.gr περιλαμβάνονται έντυπα εγγύησης του κατασκευαστή στην ελληνική γλώσσα με το κατά νόμο περιεχόμενο. Στα προϊόντα Apple η εγγύηση είναι ένα (1) έτος. H διετής εγγύηση καλύπτεται το πρώτο έτος από τον κατασκευαστή και το δεύτερο έτος από την Εταιρεία. Η διετής εγγύηση αφορά φυσικά πρόσωπα που λαμβάνουν απόδειξη λιανικής αγοράς.

Πληροφορίες

Για πληροφορίες και παραγγελίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2119997555 κατά τις ώρες λειτουργίας μας, από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00 (εκτός αργιών) ή να στείλετε e-mail στο Τμήμα Πωλήσεων [email protected]

Τεχνική υποστήριξη

Για τεχνική εξυπηρέτηση μετά την πώληση μπορείτε να επικοινωνήσετε με οποιοδήποτε από τα εξουσιοδοτημένα κέντρα service, τα οποία μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ. Αν έχετε αγοράσει προϊόν Apple και δεν έχουν περάσει οι πρώτες 90 ημέρες ή έχετε επέκταση τριετούς κάλυψης (Apple Protection Plan), τότε επικοινωνήστε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Apple στο Τηλέφωνο 0080044145417 στην Ελληνική γλώσσα

Επιστροφές Προϊόντων

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του, χωρίς χρέωση μεταφορικών, στη διεύθυνση της εταιρείας μας που αναφέρεται παραπάνω.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), η επιστροφή του γίνεται με βάση την πολιτική DOA που ισχύει για κάθε κατασκευαστή, χωρίς χρέωση μεταφορικών. Κάποιοι κατασκευαστές δεν παρέχουν πολιτική DOA. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον πάροχο της εγγύησης, τα στοιχεία επικοινωνίας με τον πάροχο, την πολιτική επιστροφής DOA και την διάρκεια ισχύος της πολιτικής DOA επικοινωνήστε απ’ ευθείας με τον κάθε κατασκευαστή.

Σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη για την αγορά κάποιου προϊόντος(μεταμέλεια), μπορείτε να το επιστρέψετε στην διεύθυνση της εταιρείας μας που αναφέρεται παραπάνω εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του, επιβαρυνόμενοι τα έξοδα της επιστροφής του. Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εφ’ όσον αυτό βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και στην πλήρη αυθεντική του συσκευασία και συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του (απόδειξη, τιμολόγιο κλπ.). Επιστροφές προϊόντων, τα οποία δεν είναι στην αρχική τους καινούργια κατάσταση, με όλα τα εγχειρίδια και παρελκόμενα , τα κουτιά συσκευασίας με όλο τους το προστατευτικό υλικό χωρίς σημάδια και φθορές, δεν γίνονται δεκτές.

Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτές επιστροφές πακέτων λογισμικού, το περιτύλιγμα σφράγισης των οποίων έχει ανοιχθεί. Ομοίως δεν γίνονται δεκτές επιστροφές μνήμης, το περιτύλιγμα των οποίων έχει ανοιχθεί. Aν έχετε την παραμικρή αμφιβολία για την αποδοχή του προϊόντος που παραλάβατε, μην καταστρέψετε τις προστατευτικές μεμβράνες και τα πλαστικά περιβλήματα, γιατί θα καταστήσετε αδύνατη την επιστροφή του. Δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής προϊόντων που παράγονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας του πελάτη ("build-to-order"), δεδομένου ότι η παραγγελία αυτή αφορά σε σύμβαση έργου και όχι σε σύμβαση πώλησης. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με το αρμόδιο Τμήμα στο τηλέφωνο 2119997524.

crossmenu