Η αίσθηση της μοναδικότητας που σου προσφέρει το iPhone ξεκινά από τη συσκευασία μέσα στην οποία φτάνει στα χέρια σου. 

Πρώτη η Apple, εδώ και τέσσερις δεκαετίες ασχολήθηκε τόσο με το θέμα της συσκευασίας. Φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά, με τον λιγότερο δυνατό όγκο για τη μείωση του τελικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος, ιδιαίτερη προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια που διευκολύνει τη συνολική εμπειρία χρήσης, η οποία ξεκινά από τη στιγμή που θα αφαιρέσεις το περιτύλιγμα, τα κουτιά των συσκευών της Apple είναι εκείνα που συνήθως κρατάς ακόμα και άδεια.

Είναι και αυτό μέρος της παρακαταθήκης που άφησε ο Στιβ Τζομπς: «Όταν ανοίγεις ένα κουτί με ένα iPhone ή ένα iPad, θέλουμε αυτή η απτική εμπειρία να καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα αντιληφθείς το προϊόν», συνήθιζε να λέει. Μάλιστα, οι συσκευασίες πολλών συσκευών της Apple είναι κατοχυρωμένες με διπλώματα ευρεσιτεχνίας, ακόμα μια απόδειξη του πόσο μελετημένα και προσεκτικά έχουν σχεδιαστεί.

Όπως γράφει ο Γουόλτερ Άιζακσον στο βιβλίο «Στιβ Τζομπς» (εκδόσεις Ψυχογιός), ο Μάικ Μάρκουλα - ο πρώτος που επένδυσε στην Apple στα μέσα της δεκαετίας του ‘70 και υψηλόβαθμο διοικητικό στέλεχος της εταιρείας για μεγάλο διάστημα - είχε μάθει από παλιά στον Τζομπς ότι οι άνθρωποι κρίνουν ένα βιβλίο από το εξώφυλλο και επομένως έπρεπε να φροντίζει όλη η εξωτερική εμφάνιση και η συσκευασία της Apple να δείχνουν ότι μέσα υπάρχει ένα πραγματικό κόσμημα.

«Μου αρέσει η διαδικασία όταν βγάζεις κάτι από το κουτί του. Σχεδιάζεις μια τελετουργία ανοίγματος της συσκευασίας για να κάνεις τον αγοραστή να νιώσει ότι το προϊόν είναι κάτι ιδιαίτερο. Η συσκευασία μπορεί να είναι σαν ένα θέατρο, μπορεί να δημιουργήσει μια ιστορία», έχει πει ο σερ Τζόναθαν Άιβι, επικεφαλής σχεδιασμού των προϊόντων της Apple.

Και σίγουρα όχι τυχαία, τα αφαιρετικά σχεδιασμένα, μινιμαλιστικά, αλλά πάντα ιδιαίτερα κουτιά της Apple αποτελούν και αυτά σημείο αναφοράς για το σύνολο της βιομηχανίας καταναλωτικών ειδών, καθώς εξελίσσονται και αλλάζουν, δημιουργώντας νέα υψηλά στάνταρ στον τομέα της συσκευασίας.