Η iSquare σε συνεργασία με τα Holmes Place, σε προκαλούν να αφιερώσεις λίγο από τον ελεύθερο χρόνο σου για να βελτιώσεις τη σωματική και πνευματική σου απόδοση, αλλάζοντας σταδιακά την καθημερινότητά σου! 

 

✔️30’ είναι αρκετά 

Προσπάθησε να είσαι αctive για 30 λεπτά τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Τις ημέρες που δεν έχεις πολύ χρόνο, επίλεξε να «σπάσεις» την άσκησή σου σε τρεις συνεδρίες των 10 λεπτών. Μπορείς να επιλέξεις περπάτημα, χορό, γιόγκα, τρέξιμο ή ό,τι άλλο απολαμβάνεις.

Γνωρίζεις ότι: Οι έρευνες υποδεικνύουν πως η σύντομη και έντονη άσκηση, όπως η μία ώρα προπόνησης στο γυμναστήριο, δεν είναι αρκετή για να αντισταθμίσει τις επιπτώσεις της ακινησίας και της καθιστικής ζωής. Η κίνηση καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας είναι κομβική για την υγεία, τη φυσική κατάσταση και τη μακροζωία σου. Βάλε στόχο, λοιπόν, να σηκώνεσαι όρθιος και να κινείσαι τακτικά όλη την ημέρα. 

Το Apple Watch σε κινητοποιεί με τον Mπλε κύκλο των “Κύκλοι Δραστηριότητας” του (Activity Rings). Για να κλείσεις τον κύκλο και να ολοκληρώσεις το στόχο “Ορθοστασία” (Stand), πρέπει να στέκεσαι όρθιος και να κινείσαι για τουλάχιστον 1 λεπτό, κατά τη διάρκεια 12 ωρών εντός της ημέρας. 

Επίσης, ο Πράσινος κύκλος δραστηριότητας “Άσκηση» (Exercise) σε ωθεί να ολοκληρώσεις τα 30 λεπτά φυσικής άσκησης που σου προτείνουμε βάσει μελετών. 

Η λέξη - κλειδί είναι η κίνηση! 

 

✔️Βελτίωσε τον ύπνο σου 

Η κακή ποιότητα ύπνου μπορεί να υπονομεύσει ακόμη και τα καλύτερα προγράμματα άσκησης και υγείας με επιπτώσεις στη διατροφή, τα επίπεδα ενέργειας και τη διάθεσή σου. Βελτίωσε τον ύπνο σου, ώστε να θέσεις τα σωστά θεμέλια για την επίτευξη των υπόλοιπων στόχων σου.

Ο σωστός ύπνος σού επιτρέπει να συγκεντρώνεσαι ευκολότερα και να παραμένεις συγκεντρωμένος για περισσότερη ώρα, ενώ σταδιακά θα δεις βελτίωση στο ανοσοποιητικό σου, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου θα ρυθμιστούν καλύτερα και θα περιοριστεί αισθητά η ανάγκη σου για τροφές που περιέχουν ζάχαρη. 

Δες και αυτό: Υπάρχουν πολλές εφαρμογές παρακολούθησης ύπνου, όπως το Auto Sleep, το Sleep ++ και το Pillow. Αυτά τα apps παρακολουθούν το μοντέλο του ύπνου σου, αποκαλύπτουν τις τάσεις του και σε βοηθούν να προσδιορίσεις τις αλλαγές του τρόπου ζωής σου που μπορούν να σε βοηθήσουν να αποκτήσεις καλύτερο ύπνο.

Επίσης, το Apple Watch αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ολοένα και πιο δημοφιλή sleep trackers, τα οποία χρησιμοποιούν αισθητηριακή τεχνολογία για να σου δώσουν πλήρη εικόνα σε σχέση με την ποιότητα του ύπνου σου.

 

✔️Η σημασία της ισορροπημένης διατροφής 

Βάλε στη ζωή σου μια ισορροπημένη διατροφή χαμηλών λιπαρών με πολλά φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Επίλεξε μια διατροφή χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά και μέτρια σε ζάχαρη, αλάτι και συνολικό λίπος. Τρόφιμα όπως αβοκάντο, ελιές και αυγά αποτελούν πηγές υγιούς λίπους. Βοηθούν στην παραγωγή ορμονών που βοηθούν στην αντιμετώπιση του άγχους.

Επιπλέον, το πρωί είναι η πιο σημαντική στιγμή της ημέρας, καθοριστική για μία ισορροπημένη διατροφή. Τρώγοντας ένας πλούσιο πρωινό θα μπορέσεις να αποκαταστήσεις τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μετά την ολονύχτια νηστεία που προκύπτει όταν κοιμόμαστε. Η παράλειψη του πρωινού οδηγεί στην συντριβή των επιπέδων του σακχάρου το μεσημέρι, μειώνοντας, ταυτόχρονα, τη διάθεσή σου, την ενέργειά σου αλλά και τη συγκέντρωσή σου.

Τέλος, τα συχνά γεύματα αποτελούν ένα από τα εφόδια που θα σε βοηθούν πάντα στο να μπορέσεις να διαχειριστείς σωστά τη σχέση σου με το φαγητό. Ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο περιλαμβάνει τουλάχιστον 5 γεύματα την ημέρα, καθώς η κατανάλωση μικρών, τακτικών γευμάτων βοηθάει σημαντικά στον έλεγχο της πείνας και στην προσπάθεια απώλειας βάρους.

Μην ξεχνάς: Ο κύκλος «Κίνηση» (Move) δείχνει πόσες θερμίδες άσκησης καις κάθε στιγμή. Κατάκτησε τον στόχο ημερήσιας κίνησης, καίγοντας θερμίδες άσκησης κάθε μέρα. Οι θερμίδες άσκησης, αντίθετα με τις θερμίδες ξεκούρασης, είναι οι θερμίδες που καις, ενώ στέκεσαι ή κινείσαι.

 

✔️Υιοθέτησε μικρούς, επιτεύξιμους στόχους 

Ένα καλά τεκμηριωμένο πρόβλημα που έχουν τα κοινά αξεσουάρ γυμναστικής είναι ότι, ενώ καταγράφουν τις καθημερινές σου δραστηριότητες, δεν καταφέρνουν να αξιοποιήσουν τα στοιχεία που συγκεντρώνουν, ώστε να οδηγήσουν σε μια αλλαγή των καθημερινών σου συνηθειών. Απλώς σου παραθέτουν πληροφορίες που ήδη γνωρίζεις, αντανακλώντας τις συνήθειες που ήδη έχεις.  

Ένας πολύ καλός τρόπος να αλλάξεις τα πράγματα είναι να υιοθετήσεις μικρούς στόχους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι διαχειρίσιμοι, ρεαλιστικοί στόχοι μπορούν ευκολότερα να εξελιχθούν σε νέες, σωστές συνήθειες. 

Οι στόχοι αυτοί θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν πράγματα όπως να κινείσαι περισσότερο από ότι συνηθίζεις το πρωί ή να θέσεις την πρόκληση στον εαυτό σου να περπατάς τουλάχιστον 100 βήματα ανά ώρα. 

Μην ξεχνάς: Το Apple Watch σε βοηθά με επιβραβεύσεις να πετύχεις τέτοιους στόχους, όπως μια επταήμερη σειρά άσκησης ή η ολοκλήρωση όλων των  “Activity Rings” σου για επτά συνεχόμενες ημέρες.

Παράλληλα, η εφαρμογή “Breathe” θα σε βοηθήσει να αδειάσεις το μυαλό σου και να ξεκουράσεις το σώμα σου.

 

✔️Οφέλη της καθημερινής άσκησης που δεν γνώριζες μέχρι τώρα 

Όλοι ξέρουμε πως η γυμναστική βοηθάει στην καλή φυσική κατάσταση και κάνει καλό στην υγεία σου. Υπάρχουν, όμως, κάποια λιγότερα γνωστά οφέλη που θα σε πείσουν πως η άσκηση σου προσφέρει συνολικά καλύτερη ποιότητα ζωής. 

Συγκεκριμένα, με λίγα λεπτά άσκησης την ημέρα βελτιώνεται η διάθεσή σου, αυξάνεται η αυτοπεποίθησή σου, το μυαλό σου είναι σε εγρήγορση, βελτιώνεται η πνευματική σου υγεία, θωρακίζεται το ανοσοποιητικό σου σύστημα, μειώνεται το στρες, νιώθεις πιο ευτυχισμένος. Η φυσική δραστηριότητα σε διατηρεί νεότερο, κάνει το δέρμα σου να είναι και να φαίνεται υγιέστερο και τον ύπνο σου πιο ομαλός και αποδοτικό, βοηθάει στον έλεγχο των εθισμών σου, δίνει ώθηση στην παραγωγικότητά σου και κάνει την σκέψη σου πιο δημιουργική, βελτιώνει τη στάση του σώματός σου, καλυτερεύει την όρεξή σου, μεγαλώνει την παροχή οξυγόνου στα κύτταρά σου και ελαττώνει την αίσθηση κούρασης. 

Κάνε, λοιπόν, τη ζωή σου καλύτερη αφιερώνοντας λίγα μόνο λεπτά την ημέρα!  

+ στην Υγεία σου: Το app “Υγεία” στο iPhone και το Apple Watch διατηρεί συγκεντρωμένα όλα τα δεδομένα για την υγεία και τη φυσική σου κατάσταση, ενώ το app “Καρδιακοί Παλμοί” σου επιτρέπει να ελέγχεις τους παλμούς σου σε κατάσταση ηρεμίας, στο περπάτημα και μετά την προπόνηση.

 

✔️Η γυμναστική παρέα με φίλους είναι πιο αποτελεσματική

Μελέτες δείχνουν ότι απολαμβάνουμε περισσότερο τη φυσική δραστηριότητα όταν είμαστε με φίλους. Όσοι κάνουν γυμναστική παρέα με ένα φίλο, το σύντροφό τους ή ένα συνάδελφο περνούν πολύ πιο ευχάριστα, σε σχέση με όταν είναι μόνοι. 

Επίσης, είναι πιο πιθανό να επαναλάβουμε δραστηριότητες που μας ευχαριστούν και να παραμείνουμε «πιστοί» σε αυτές μακροπρόθεσμα. Έτσι, θα μπορούμε να επωφεληθούμε σε μεγαλύτερο βαθμό από την άσκηση με παρέα.

Δοκίμασε και αυτό: H λειτουργία κοινής χρήσης δραστηριότητας του Apple Watch σου δίνει κίνητρο να συναγωνιστείς και να ενθαρρύνεις τους φίλους σου.

 

✔️Και τέλος... μην περιμένεις αποτελέσματα από την πρώτη μέρα

Είναι εύκολο να αποκτήσεις ένα αξεσουάρ ή εξοπλισμό γυμναστικής και να  περιμένεις πως θα είναι η απάντηση σε όλες σου τις ανάγκες, αλλά τίποτα δεν επιτυγχάνεται από τη μία μέρα στην άλλη, χωρίς προσωπική προσπάθεια. 

Το Apple Watch και ο trainer σου θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις νέες, καλύτερες συνήθειες, και ισχυρότερο κίνητρο, ενώ θα σου προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες για να να κατανοήσεις τον τρόπο, με τον οποίο πρέπει να προχωρήσεις. H συνέπεια, όμως, και η διάθεση για αλλαγή είναι δική σου κατάκτηση. Ξεκίνα τώρα, και φτάσε στο στόχο σου βήμα προς βήμα.