Anatolia Elementary School | iSquare

Anatolia Elementary School

Η χρήση των iPad αποτελεί έναν ιδιαίτερα ελκυστικό τρόπο εκμάθησης, έρευνας, εξάσκησης και δημιουργίας για τους μαθητές.

Χωρίς καμία διαφοροποίηση των εκπαιδευτικών στόχων, αλλά με τη δυνατότητα επιπλέον μαθησιακής υποστήριξης οι μαθητές του Anatolia Elementary School χρησιμοποιούν καθημερινά τα iPad στη μαθησιακή εμπειρία.


Το Anatolia Elementary School (Δημοτικό σχολείο του Αμερικανικού Κολλεγίου Ανατόλια), αποτελώντας πρωτοπόρο σχολείο στην εισαγωγή, τη χρήση και την εφαρμογή των νέων εκπαιδευτικών τεχνολογιών στη διδακτική μεθοδολογία, ξεκίνησε τα δυο προηγούμενα χρόνια τη χρήση των iPad ως βοηθητικό και ενισχυτικό μέσο διδασκαλίας. Η χρήση των iPad ξεκίνησε με σταθερά εξελισσόμενη μορφή, πρώτα στην Δ’ τάξη και στη συνέχεια στην Ε’ τάξη. Οι εκπαιδευτικοί με τη βοήθεια και τη στήριξη του Tμήματος Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του Κολλεγίου Ανατόλια και της Διοίκησης δημιούργησαν ένα ασφαλές περιβάλλον με πλούσιο πολυμεσικό και ενισχυτικό υλικό. Με εφόδιο την προηγούμενη γνώση και εμπειρία και με γνώμονα τη δημιουργική εξέλιξη και πρόοδο των μαθητών, το Anatolia Elementary School έχει ενσωματώσει τα iPad στην καθημερινή μαθησιακή εμπειρία ακολουθώντας το εκπαιδευτικό μοντέλο 1 iPad για κάθε 1 μαθητή.




Οι μαθητές της Δ΄ και της Ε΄ Δημοτικού έχουν πλέον τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το προσωπικό τους iPad, τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι, για εκπαιδευτικούς σκοπούς, αξιοποιώντας ενισχυτικά, με διαδραστικό και άμεσο τρόπο το πολυμεσικό υλικό των ηλεκτρονικών βιβλίων, των iBooks, και συγκεκριμένων εκπαιδευτικών εφαρμογών.

"Η χρήση των iPad αποτελεί απαίτηση της εποχής μας μιας και τα παιδιά που σήμερα φοιτούν στο δημοτικό σχολείο πρέπει να καταρτιστούν πλήρως και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση στη χρήση της τεχνολογίας προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες της μελλοντικής ζωής τους. Κατά τη γνώμη μας, έχουμε επιλέξει ένα εκπαιδευτικό εργαλείο πλούσιο σε διαδραστικό πολυμεσικό υλικό και αισθητικά ελκυστικό, το οποίο αναμένουμε να αυξήσει το κίνητρο για μάθηση και να προσφέρει ευκαιρίες στους μαθητές για αυτό-κατευθυνόμενη, συνεργατική και ολιστική μάθηση."
Χάιδω Σαμαρά, διευθύντρια του Τμήματος Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης.